2012. augusztus 28., kedd

Rendszerető rendszerezés

 Kedves Nézgelődők!
Szert tettem egy csomó dobozra,hát építettem belőlük szekrényt,
és most végre mindennek meg van a maga helye..Hát lássátok!
 

Kék ragaccsal (jelen esetben fehér) összepásszintottam a dobozokat.
(Sok féle alakban lehet,mert jól megfogja ez a kis mennyiség is... )
És ha megunom,vagy más helyre kerül,átvariálhatom egy perc alatt.


Az oszlopokat egyesítettem a sorokkal :)
(Minden találkozási ponthoz tettem ragacsot,hogy igazán jól tapadjon.)


Ez után következhetett a legmunkásabb dolog.Az ezernyi kis és nagy dobozból,kosárból,lábosból összeszedni a dolgokat,és rendszerezve, a 12 kis fiókba rejteni őket. (festékek,szalagok,kontúrok,gyöngyök,csipkék,ragasztók,cérnák..)


Én kinyitott állapotban hagytam,mert kikopna a mindennapos ráncigálástól.
3 Különböző méretűre húztam ki a fiókokat,így könnyebben eligazodom majd rajta.

Ha valaki nem minden nap 12szer vesz ki belőle dolgokat,akkor egy apró kis lyukat fúrhat a fiókhoz,és fogantyú gyanánt akár egy szalagot is belefűzhet duplán,az még dob is rajta,és elegánssá teszi.(akár masni)
Ha viszont ennél egyszerűbbre vágyik,egy szép vastag gombot,vagy egy nagyobb gyöngyöt felragasztva még egyszerűbb megoldásra találhat.


Rengeteg mindent tárolhatsz benne.
Akár pipere szekrénynek is kialakíthatod.
A kilógó - ám nem sokat használt - fiókok peremére pedig még a fülbevalók is fölaggathatóak.

Ma estére (ehhez) zene pedig:  Csernák Samu zongorája itt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése