2012. november 17., szombat

Ingből kötényt karácsonyi sütésekhez...

Kedves Nézgelődők, Varrogatgatók!




 Egész nap azon gondolkoztam,hogy mit lehetne karácsonyra házilag készíteni ajándékként..
És lámlám a spájz egy régi inget rejtett,kék alapon virágmintásat...                                              
Ergó délután kötényt készítettem ingből...
Először párnát akartam belőle,de aztán magamhoz mértem,és csak  A konyhai kisegítőt láttam benne.
Szóval sütéshez-főzéshez a legalkalmasabb...így a karácsonyi sütisütés közben is..hát lássuk..
Először is fogjunk egy inget.Vágjuk le az ujjait. Majd a hátát fogjuk használni,úgyhogy vigyázzunk arra,mikor vágjuk.Ezután a varrás mellett az elejét a hátuljától válasszuk szét.Szedjük le a gallérját is..Oh,már majdnem kiszabtuk..
Fektessük le magunk elé..
Így néz ki most...(kép)


-Hajtsuk le a tetejét egyenesre..és szabjuk le.
 -Kis sarkokat vágjuk le..
-Ha jól haladunk,akkor így néz most ki.
Ezután szegjük le,körbe végig..
Varrjunk rá szalagot,mindkét oldalára így...
 Én fehér széleset választottam,de varrhattok is az anyagból..
Ezek után a hónalj részhez
varrjuk hozzá az alsó kötözőket is.

Próbáljuk fel! Na innen kicsit macerásabb.Alakítsuk magunkra..!

 Ha slankítani szeretnénk rajta,
akkor a felső csücsköt kössük össze a lenti kötöző pontjával,egy képzeletbeli vonallal.
Itt hajtsuk be,és varrjuk le.
Ezután a következő módon hajtsuk rá a belsejére a kötözős részt.Így a mellkasnál lévő bőséget kissé összeszedi.
Ezt is csak akkor,ha nem jó ránk.
Ilyen lesz kívülről..:

Vágjuk körbe a zsebeit az ingnek,és varrjuk fel oda,ahova tetszik...
Ebben aztán majd tudjuk tárolni
a fülbevalókat,gyűrűket,amiket sütés közben leveszünk,vagy épp a telefonunkat..
És ilyen ,ha felhúzzuk..






























Ez itt tényleg én vagyok:) Mert épp nem tudtam senkire sem ráadni, a fotó erejéig..
Le tudod hajtani,ha csak deréktól szeretnéd hordani,és nem egész-köténynek.Vagy eleve így varrod meg..
Tádááámmm!Már kész is! 
Ha gondolod,varrhatsz rá piros masnikat,vagy színes gombokat.Én különböző színű cérnákat használtam.
Díszítsd,és máris jobb kedv lesz a konyhádban!
 (A fényképek telefonnal készültek,mert lemerült a gépem..sajnos..de legalább vannak!)

Osszátok meg,hátha valaki elkészítené...
Ti pedig álljatok neki mihamarabb...régi ing mindig akad..!

(Biztos azért készült ilyen lassan,mert közben Budapest Bárt hallgattam..)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése