2012. november 26., hétfő

Karácsonyi forrócsoki...kavar-kever, kész!

Kedves Nézgelődők!

Már nagyon kíváncsiak lettetek a karácsonyi forrócsoki receptre,íme:
Instant forma,tehát bármikor,bárhol elkészíthető,akár forró vízzel is,bár én a tejjel jobban szeretem.(Ahogy a neszkáfék is jobbak tejjel szerintem)
 

Hozzávalók:

20 dkg (light) tejpor
12 dkg porcukor
65 g holland kakaópor
1 csipet só

ezeket összeszitálom,de lehet csak keverni is :)

Aztán ízesítem:
Tehetünk bele csokidarabkákat.- Tört táblás (ét,fehér,tej) - vagy alapanyag csokit.
Emellett ízesíthetjük fahéjjal,chilivel,szárított narancshéjjal,vagy igaziból bármivel..
Akár vaníliával,vaníliás cukorral. Tehetünk bele mandulát például..
A rokonoknak volt tavalyi karácsonyi ajándék,úgyhogy nem mertem nagyon chilizni,de idén nem kímélek senkit.

Ezt aztán a kémcsőbe töltjük.
Ebből 20 adag jön ki. De attól is függ mennyire töltöd meg.
Én vettem régi fém dobozokat a vásárban,és azokba tettem.
És díszítsük,ahogy jól esik.

Egy kémcsőnyi megy 2 dl tejbe.
Vagy 2-3 teáskanál a dobozból.

Mennyei lett..A nagyszüleim már kértek belőle utánpótlást is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése