2012. szeptember 15., szombat

Nagybani piac



Kedves Nézgelődők!

 
Ahogy már jóelőre megígértem,
hát most meg is mutatom,
milyen csodákra tettem szert
a "Nagybani piac"-on.

 Először is egy gyönyörű teáskészletre,mindössze 700 forintért..
Hat csésze és egy kanna, tető nélkül,
-de egy pöttyös tányérral lefedtem a minap,
és hát..öröm volt teázni..
(Itt nem volt kedvem alkudni,
olyan kedvesnek,és ártatlannak tűnt a pasi..)






 Aztán a vásározás elején megláttam ezt,
a mesés gyertya-mécses-tartó lámpást.
Gondoltam 900 forintot senki nem adna érte,tehát én sem.
Jól kell tudni alkudni...
Végül 300 forintért sikerült elhoznom.
Úgy menekültem a bácsi elől..
Egy kis festés,és máris újnak hat majd.
Hát erre még nem szántam időt,
de ígérem megmutatom mi lett belőle,
ha elkészülök vele..







Tudtam,hogy sok mindent fogok vásárolni,
ezért az elején beruháztam erre a kosárra,
amibe aztán mindent szépen bele tudtam rakni..
Megsajnáltam a nőt,akitől vettem...Annyira nem tudott az alkudni kívánókkal mit kezdeni..
De hát akkor miről szól a vásár?
Lángos,és az alkudás varázsa...
Piszkosul jó vétel volt..
555 forintért az enyém lett.



Holnap kimegyek a Pécsi Vásárba,kutatómunkára..
Ki jön velem?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése