2012. szeptember 15., szombat

Téli hurkák

Kedves Nézgelődők!

Eljött végre az ősz...Lehült a levegő.. :)
Nincs is jobb már , mint teázni, filmet nézni (szakmai ártalom),
meleg puha zokniban kreatívan tevékenykedni..
Ma reggel hét órakor kipattantak a szemeim..(megjegyzem, sajnos)
Eldöntöttem,hogy rengeteg mindent fogok csinálni,és ki is használtam az időt.
Fél 9-ig regenerálódtam,
aztán rájöttem,hogy milyen hideg van..
Itt az ideje megvarni az ablakmelegítő hurkákat.
Egy polgári lakás 60 négyzetméterén lakom,a régi gyönyörű ablakokkal,és szinte berendezhetetlen térrel.
(mondjuk talán ez is volt az oka,hogy lakberendező legyek)
Mára már minden kialakult.Hogy mi hol lesz,és mit hova kell fúrni faragni,ragasztani,lökni,nyomorítani.
Aztán ahogy szépen lassan időm,energiám és pénzem engedi,megvalósítom.
A Hurkákkal - hogy most már a lényegről is beszéljek - már rég kellett volna foglalkoznom.
Megmutatom,mi is került a 4 ablakba,ma reggel.

Könnyen elkészíthető,szaloncukor formájúak lettek.
Egy cső alakot varrtam,és mindkét végének szegélyt.
Az egyik végét bekötöttem,szép, mályva színű szalaggal.
Betöltöttem a hurkát :) ,  hungarocell golyócskákkal (nem veszi fel a vizet és a legjobban szigetel),
ablakhoz igazítás,és már köthettem a másik oldalát is.

Fél óra alatt meg voltam vele (plusz-minusz 10 perc,mert át kellett mennem a bábszínházba a töltőanyagért,és keresnem kellett egy poharat,amivel megtöltöm az építkezés,falrombolás réselés közben).
A következő méreteket használtam:
30-35 cm kerületű a henger és 8-8 centivel hosszabb az ablakok szélességénél.
Tehát nálam az anyag kb. 33x120 cm ,de mivel ez egy régi ház,mindegyik ablak más méretű,szóval volt,mikor 150 cm hosszú volt a hurka :)
Ez persze mindenkinél más.
Ha kedvet kaptál hozzá,de nem tudod hogyan állj neki,


Szívesen segítek,akár a méretezésben is...

De ha leméred, kitalálod, milyen anyagból legyen,szívesen megvarrom Neked,
és nem kell a töltőanyagért sem rohangálnod.
 

U.i.: Ezek után sütöttem a szomszéd kislánnyal egy répatortát holnapra,és egy barackos bögrést csak úgy..Ezekről hamarosan beszámolok..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése